איך מתבצע התהליך של רכבים לפירוק

איך מתבצע התהליך של רכבים לפירוק ?


אם אתה מרגיש מתוסכל או מאוים בכל פעם שאתה לוקח לתיקונים במכונית שלך, אתה לא לבד . לדברי נציבות הסחר הפדרליוהמשרד לשיפור עסקים , תיקון אוטומטי הונאה מדרג באופן עקבי בין תלונות הצרכנים העליונות שהם מקבלים.

למרות שרוב המוסכים הם לגיטימיים , חלק מהמפעילים חסרי מצפון לתלוש בעלי רכב חסרי ניסיון על ידי ביצוע תיקונים מיותרים או בלתי מורשים , החלפת חלקי חילוף מזויף או משומשים רכבים לפירוק, או אפילו לעשות עבודה כזו זולשחייהם נמצאים בסכנת הכחדה .

הנה כמה עצות כדי להפוך לצרכן מושכל יותרוכמה הונאות נפוצות שיש להימנע :

תשאל מסביב . אולי הדבר הכי חכם שאתה יכול לעשות הוא לקבלחנות לתיקון מהימן כבר בשורה לפני שאתה צריך אחד. שאל חברים או חברת ביטוח הרכב שלךלהמלצות , או לחפש באתר האינטרנט של המשרד לשיפור עסקים עבור עסקים מוכרים. יש אנשים שמעדיפים להשתמש במכונאי שמתמחה במותג של מכונית שלהם .

לאחר שזיהית כמה מועמדים טובים , לבדוק עם משרד המדינה שלך היועץ המשפטי לממשלה או סוכנות הגנת צרכן מקומית כדי לראות אם כל תלונותשהוגשו נגדם. חפש מכניקה כיום מאושרת על ידיהמכון הלאומי למצוינות שירות כלי רכב  אוששייך לרשת התיקון המורשה של המבטח שלך . כמו כן, לבדוק אחריות של המכונית שלך – אם זה עדיין בתוקף , ייתכן שיהיה הצורך להשתמש בסוכנויות מורשות בלבד .

איך מתבצע התהליך של רכבים לפירוק
דברים שחשוב לדעת על פירוק רכבים
  • אסטרטגיה נוספת היא חיפוש טוב לנסותחנות שונה בכל פעם שאתה צריךלשנות את שמן או שירות שגרתי אחר עד שתמצא אחד שבו אתה מרגיש בנוח – ככה את ההימור לא יהיה כל כך גבוה, כאשר אתה צריך עזרה רצינית .
  • קבל את זה בכתב . אם המכונית שלך זקוקה לעבודה גדולה , לאסוף כמה הערכות כלליות להשוואה. (ייתכן שיחויב אם הערכות אלה דורשים פירוקהמכונית. ) משרד התחבורה  ברגע שבחרת בחנות , לבקשאומדן מפורט לפני שאתה מאשר תיקונים. ודא שאין חלקים ריקים שמאוחר יותר יכול להיות מלאב; ולקחת העותק החתום שלך במקרה שאתה צריך את זה להשוואה מאוחר יותר.
  • ציין , כי אתה חייב להיקרא להעניק אישור לפני תיקונים נוספים מחוץ להיקף העבודה המקורי עשויים ( עוד דרך ישרות חנויות לקדד לקוחותיהם ) . ודא את סדר העבודה באופן ברור מציין :
  • תיקונים שצריכים לעשות.
  • כל העמלות , כולל חלקים, עבודה, אחסון, רכב , וכו ' חנויות מסוימות גובות תשלום שטוח לעבודה על תיקונים מסוימים , ואילו אחרים גובים תשלום עבור שעות נוספות בפועל עבדו . אם האחרון , לבקש שיעורים לשעה -מכונאי מוסמך צריך לעלות יותר מאשר מישהו שמסתובב הצמיגים שלך.
  • בין אם חלקים חדשים, משופצים , או בשימוש יהיה בשימוש. יצרנים מסוימים לבטל את האחריות שלהם, אם הם לא בשימוש עסקים יצרן ציוד מקורי חלקים.
  • שיטות תשלום מקובלות.

על קונה רכבים לפירוק

חיובי אבחון או הרכבה מחדש אם יחליטו לקבל חוות דעת נוספת או שיש לי עשתה את העבודה במקום אחר . ( רמז: . שימושבחנות שעושה את העבודה רק אבחון ולא למכור חלקים או תיקונים יכולים לתת לךחוות דעת אובייקטיביות יותר על תיקונים דרושים )
כאשר אתה מרים את הרכב שלך , לוודאשהצעת החוק לתיקון מכילהסבר מפורט של הושלם ומשמשים חלקים את כל העבודה . ( שאל אותם כדי להראות לך לעשות משרד התמת והחליפה את חלקיהעבודה. ) כמו כן יש ליהצעת החוק לפרט את כל פריטים מובטחים (כולל חריגים ) ,במקרה בעיות להתרחש מאוחר יותר ואתה צריך הוכחה חוזית .

הם נותנים לךהערכה מילולית לאחר מכן לחייבמחיר גבוה יותר. תמיד לקבל את זה בכתב .

פיתיון ומתג :חנות מפתה אותך עם מנות מיוחדות בעלות נמוכה ( החלפת שמן , בדיקת בלמים , וכו ' ), ואז רפידותכדי לעבוד עם תיקונים אחרים שאתה לא רוצה או צריך. במקרה של ספק , יש לעשותעבודה הראשוניתולקבל חוות דעת שנייה על כל השאר, אלא אם כן ישבעיית בטיחות מיידית.

אומר לך את החנות יספק שירותים מכוסים במסגרת האחריות של המכונית ללא תשלום ולאחר מכן לחייב אותך עבורם. ( תמיד לקרוא האחריות שלך בזהירות . )

תהליך של רכבים לפירוק
משתלם למכור רכבים לפירוק

מה חשוב לדעת על מכירת רכבים לפירוק

מכניקה ישרות כבר ידועה לגרום נזק מכוון במהלך בדיקה על מנת להגביר את התיקונים דרושים .

הם לא רוצים לחזור לחלקים שהוחלפו לך , אשר יכול להיותהעבודה לא ממש עשתה, או שהם משתמשים בחלקים נחותים. ( זכור שיכולים להיות שיש חלקים שהושלכו זרוקים שהם יכולים לעבור את כמו שלך. )

הולך נגד המלצות יצרן המכונית שלך. אם שימוש שלך ממליץ מקבלשמן לשנות כל 10,000 קילומטרים אבלהמכונאי אומר כל 3,000 , ודא שיש סיבה טובה.

  1. פרסום חינם או גרירת מכוניות השאלה , ולאחר מכן לגבות עבור שירותים אלה.
  2. טקטיקות מכירות בלחץ גבוהה. לפעמים יש סיבות לגיטימיות לזירוז תיקונים , אבל לחקור את איש מכירות על למה לא עושה כל כך יסכן את הבטיחות של המכונית שלך, או למה עיכוב זה יעלה יותר כסף.
  3. מציע לוותר על השתתפות עצמית – למשל , מציע להתקיןחברת הביטוח משמש חלקוהצעת חוק שלךלאחד חדש , מעביר את החיסכון בעלויות בלתי חוקי אליך. זוהי הונאת ביטוחויכולה לנחות לךבעולם של כאב. זה גםמעיד על איך הם עושים עסקים .
  4. רק בגלל שאתה לא מבין לגמרי מה קורה מתחת למכסת המנוע לא אומר שאתה יכול להגן על עצמך מפני תיקון אוטומטי הונאות. כדי ללמוד עוד, בקר באתר של התיקון האוטומטי המקיף של יסודות .
  5. מאמר זה נועד לספק מידע כלליואינו צריך להיחשב ייעוץ משפטי, מס או פיננסי. זה תמידרעיון טוב להתייעץ עםיועץ משפטי , מס או כספי עבור מידע ספציפי על איך חוקים מסוימים חלים עליךועל המצב הפיננסי האישי שלך.
×
דילוג לתוכן