מה כדי להבין כאשר מדברים על פירוק רכב גדול

מה כדי להבין כאשר מדברים על פירוק רכב גדול


אחת מאזעקות הרכב הפופולריות יותר הוא הסוג שהוא חמוש בתנועה או השפעת חיישנים שנותנים אתקול חזק כאשר מישהו מתקרב יותר מדי או מנסה לגנוב את המכונית שלך. אזעקה זה הייתה יעילה מאוד , במיוחד בהרתעת גנבים בגלל הצליל מגיע לכל אחד בטווח של 120 דציבלוב החלט מושך תשומת לב לא רצויה .

עם זאת, סוגים של אזעקות רכב אלה לא נועדו רק לתת אתהקול כאשרגנב מנסה לגנוב את המכונית שלך. הם נועדו רק כדי ללכת אם מישהו מתקרב יותר מדי או אם משהו בא במגע עם המכונית שלך, – ' . מעשי גניבה " כל התיימר להיות לאור זאת, יש זמנים שבי האזעקה של המכונית שלך חוף דור מופעלת על ידי תאונה. זה הוביל למצבים מעצבנים שיכולים לגרום למהומה לא קטן בשכונה שלך ( במיוחד אם זה קורה פירוק רכב באמצע הלילה ) . זה משאיר אותך נאבק כדי לכבות את השעון המעורר. עם זאת, כיבויהאזעקה עשויה להיות לא קל כמו שזה נראה , כי לפעמיםמערכת האזעקה יש בעיות טכניות.

אם האזעקה של המכונית שלך לא תכבה כאשר אתה מעיף את המתג על המפתח שלך , ייתכן שיש בעיה בסיסית עם זה. אחת הדרכים הטובות ביותר כדי למצוא אותוכדי לקבל את המדריך למשתמש , כך שתוכל להבין כיצד מערכת אזעקה שאתה עובד ואיך לכבות אותו במקרה שלתקלה טכנית . ברוב המקרים, מפנה את מפתח ההצתה , כדי להפעיל את המכונית הוא מספיק כדי לכבות אותו . אם לא , חפש את פתיל האזעקה ולנסות להסיר אותו. ברגע שאתה מסיר את הפתיל , סביר להניח שתצטרך לקחת את המכוניתלחנות כדי לראות מה הבעיהואת זה יש לתקן . אם הסרת הנתיך לא עובד,וכל השאר נכשל , נסה לנתק את הקוטב השלילי של הסוללה במכונית , שצריך להפסיק את האזעקה , אבל זה יכול גם למנוע המכונית שלךמהתחלה חייל הים.

אזעקות רכב , כי הם חמושים בתנועה וחיישני השפעה יעילות מאוד בהרתעת גנבים לגנוב את המכונית שלך. עם זאת, מערכות אזעקה הן גם נוטות ללכת בהפרעה הקלהלמכונית שלך. גוגל כרום זה מושך תשומת לב לא רצויהויכול להיות מעצבן לשכונה, במיוחד אם זה קורהבאמצע הלילה . למרבה המזל , בהבנה כיצד פועל מערכת האזעקה תעשה את זה אפשרי עבורךכדי לכבות את המערכת במידת צורך.

×
דילוג לתוכן